دانلود رایگان کتاب انگلیسی و خارجی

یکی از مشکلاتی که افراد و دانشجویان در انجام پایان نامه، مقاله و نگارش یک پژوهش با آن روبرو هستند، دستیابی به مجموعه کتاب های مناسب و به روز با موضوع مورد نظر جهت دستیابی به پیشینه و مبانی نظری مناسب است. دانلود رایگان کتاب انگلیسی یکی از دغدغه های افراد می باشد. در این راستا، ایلرنیکا جهت تسهیل فرایند پژوهش، امکان دانلود کتاب انگلیسی را برای کاربران عزیز فراهم کرده است. در این خصوص، ایلرنیکا امکان جستجوی بیش از 7 میلیون کتاب الکترونیکی را برای کاربران ایجاد کرده است. ایلرنیکا جهت تسریع فرایند جستجو و دانلود رایگان کتاب انگلیسی، کتاب های خارجی را در سه قسمت آرشیو کتاب، دانلود کتاب های آمازون  و کتاب های وردکت قرار داده است. امکان خرید کتاب های الکترونیکی آمازون نیز فراهم می باشد. کاربران قادرند تا در این قسمت ها به جستجوی کتاب مورد نظر خود پرداخته و در ساده ترین حالت و کمترین هزینه به دانلود کتاب انگلیسی بپردازند. اما در اینجا قصد داریم چند سایت بزرگ و معتبر جهت دانلود رایگان کتاب خارجی خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله ۱۰ تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .


دانلود رایگان کتاب انگلیسی از pdfdrive.net
دانلود رایگان کتاب از پی دی اف درایو

سایت pdfdrive.net موتور جستجوی قدرتمندی است که اسناد با فرمت PDF را در خود لیست کرده است. pdfdrive یک پایگاه که 321 میلیارد رکورد در موضوعاتی شامل هنر، تجارت، بیوگرافی، کودکان، آموزش، کامپیوتر، سلامت، تاریخ، حقوق، ادبیات، پزشکی، مذهب، علوم و ورزش دارد. این سایت روزانه کتاب های زیادی را جهت دانلود رایگان کتاب خارجی به پایگاه خود اضافه می کند. از ویژگی بارز این موتور جستجو این است که تمام اسناد موجود در این موتور، به صورت فرمت پی دی اف می باشند. جهت دانلود رایگان کتاب انگلیسی عنوان مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کرده و بر گزینه search کلیک می کنیم. با انتخاب موضوع مورد نظر، به طور مثال تاریخ، کامپیوتر، کسب وکار و ...، تمام کتاب های الکترونیکی موضوع انتخابی، نمایش داده می شوند که از آن بین، کتاب مورد نظر خود را انتخاب می کنیم. بر روی عنوان کتاب کلیک کرده تا به صفحه دانلود هدایت شویم. در اینجا با کلیک بر روی گزینه Download File کتاب خود را دانلود می کنیم.